המכון לכיוון פרונט בכרמיאל

5/5
שרות מעולה,מקצועי ואדיב!! חזרתי לטיפול 10000 ממליצה מכל הלב תמשיכו כך​
נופר עמר

כיוון פרונט בכרמיאל

בכיווני הפרונט יש הקפדה יתרה על כל תהליכי ההכנה לכיוון. הכיוון מתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים. במקרים מורכבים במיוחד הרכב מטופל אישית על ידי אורגד משה שהינו הנדסאי רכב ומומחה בנושא כיווני הפרונט מזה 40 שנה. הכיוון מתבצע בעזרת המכשור המתקדם בעולם כיום בתחום. זוהי מערכת שכל יצרני הרכב בעולם שולחים אליה את פרטי הכיוון המדוייקים של כל רכב המיוצר בחברה. כך יש מאגר נתונים מדוייק מהיצרן לפיו המערכת פועלת. כיוון פרונט תקין מאפשר לרכב לנוע ביציבות במינימום שחיקה ונזק לצמיגים ולחלקי המתלה הקדמי והוא בעל חשיבות רבה לשמירה על בטיחות הנסיעה ברכב. כמו כן נסיעה ברכב עם כיוון פרונט נכון תביא לחיסכון בדלק.

וותק של מעל ל33 שנה במוסך בעל הציוד המתקדם ביותר בעולם!

המכון מצוייד במיכשור טכנולוגי מתקדם מתוצרת הנטר, שנחשב לטוב מסוגו בעולם. היתרון הטכנולוגי מאפשר ביצוע כיוון פרונט ברמה הגבוה ביותר. כל יצרן רכב מספק לחברת הנטר נתונים על כל דגם חדש שיוצא לשוק ולפיכך אנו מעודכנים בנתונים הטובים והמדויקים ביותר המאפשרים לנו ביצוע עבודה מדויקת ותוצאה מושלמת.

למה חשוב לבצע כיוון פרונט? מכיוון שכיוון פרונט מציל חיים!

רכב עם כיוון פרונט תקין הוא בטיחותי יותר ומאפשר שליטה אופטימלית של הנהג ברכב. ונסיעה בטיחותית ויציבה יותר עם מינימום שחיקה בצמיגים.

כיוון פרונט ולמה זה חשוב כל כך?

שאלות נפוצות על כיוון פרונט

החל מ 200 ש"ח (כולל מע"מ) לבדיקה בסיסית לציר 1

אם אתם חשים שהרכב שלכם סוטה לכיוון מסוים, שהגלגלים אינם מסתובבים על ציר ישר, אלא בשמיניות, או שההגה רועד כאשר אתם נוסעים במהירות גבוהה, כדאי שתבקרו בהקדם האפשרי במכון פרונט. בדיקת כיוון פרונט היא בדיקה שמומלץ לבצע פעם בשנה, כחלק משגרת הכנת הרכב לחורף, או כאשר אתם נתקלים באחת מהתופעות שצוינו לעיל, וזאת על מנת לשמור על תקינות הרכב ובטיחות הנסיעה.

רכבים פרטיים מכל הסוגים, טנדרים ומסחריות קלות.

המוסך הוא בעל כל התעודות הנדרשות לניהול מוסך ותעודות מקצועיות.
מנהל המוסך, משה אורגד, הוא בעל תעודת הנדסאי ובעל תעודת הסמכה לניהול מוסך ומגוון רב של התמחויות מקצועיות.

בדיקת כיוון פרונט מאבחנת ומתקנת את כיוונם של הגלגלים הקדמיים, במטרה לאפשר נסיעה בטוחה ויציבה. כאשר הגלגלים הקדמיים אינם מתואמים ומכוונים כראוי, הרכב יהיה לא מאוזן, ובעת נסיעה תהיה נטייה קבועה לכיוון זה או אחר, הגלגלים יסתובבו בשמיניות, הצמיגים ישחקו במהירות גבוהה יותר, ובמהירויות גבוהות ההגה ירעד, וקשה יהיה לשמור על מסלול נסיעה יציב. ברוב הרכבים, הגלגלים האחוריים אינם ניתנים לכיוון, ולכן את הבדיקה והכיוון מבצעים על צמד הגלגלים הקדמי בלבד. הבדיקה מתבצעת במכון פרונט, על ידי בודק מקצועי מוסמך, ובעזרת ציוד מקצועי ממוחשב ומתקדם. יש לבצע בדיקת פרונט אחת לשנה, לפני החורף כחלק מהכנת הרכב לחורף, כאשר הרכב מושך לכיוון מסוים בזמן נסיעה, כאשר הגלגלים מסתובבים בשמיניות, או כאשר ההגה רועד במהלך נסיעה במהירות גבוהה.לפני תחילת הבדיקה הטכנאים שלנו בודקים חופשים במתלה הקדמי ולחץ אוויר בצמיגים. הכיוון הבסיסי הינו כיוון התכנסות / התייצאות שיפור הגלגלים. כיוון זה נועשה על ידי ברגי כיוון המותקנים במכלול מסרק ההגה. הכיוון נעשה תוך התייחסות לגלגלים האחוריים כך שבתום הכיוון נקבל גלגל הגה ישר בנסיעה לפנים. במהלך בדיקת זוית ההיגוי מתגלה לעיתים שיש בעיה בזוית השפיעה (קמבר) והדבר דורש לפעמים פעולה מיוחדת של ישור ציר הגלגל. פעולה זו מייקרת את עלות התיקון מעצם מורכבותה ודורשת כיוון נוסף כעבור 1000 ק״מ שיביצועו כלול בעלות התיקון. לפעמים פעולת הישור לא מספיק טובה ובביקורת לאחר 1000 ק״מ כאשר מתגלה הדבר בבדיקה אנו מבצעים ישור נוסף ללא עלות נוספת ומזמנים את הלקוח שוב לביקורת. חשוב לנו לדאוג לתקינות הרכב ולבטיחותם של לקוחותינו.

הבדיקה מתבצעת במכון הפרונט, על ידי בוחן מוסמך ומיומן, בעזרת ציוד ממוחשב, הבודק את נטיית הצמיגים בשלושה כיוונים:
קמבר – זווית הגלגלים יחסית לציר אנכי; כאשר החלק העליון של הגלגל נוטה החוצה, השפיעה היא חיובית, וכאשר החלק העליון של הגלגל נוטה פנימה, השפיעה היא שלילית.
קסטר – זווית הנטייה קדימה של הגלגלים; זו זווית שקשה לזהותה בעין, אך מכשירי המדידה יודעים למדוד אותה בדייקנות. זווית זו אחראית לסטיות של הרכב.
התבדרות אופנים – זווית הנטייה של הגלגלים יחסית לציר מאוזן, שכווניו קדימה ואחורה. זווית זו היא בעלת ההשפעה הגדולה ביותר, וגם בעלת הנטייה הגדולה ביותר להשתנות. כאשר החלק הקדמי של האופן נוטה פנימה, מדובר בהתבדרות חיובית, וכאשר החלק הקדמי של האופן נוטה החוצה, זו התבדרות שלילית.
בשעת הבדיקה, הבודק רואה את הזוויות המומלצות עבור הרכב, ואת הזוויות הנמדדות בפועל, על צג המחשב. במקרים שבהם הזוויות הנמדדות בפועל הן מחוץ לטווח המומלץ, איש צוות נוסף מבצע התאמות וכוונון מחדש. לפני הבדיקה נבדקים מתלי הרכב, ולחץ האוויר בגלגלים, בכדי לוודא דיוק בתוצאות בדיקת הפרונט, (מתלה משוחרר או לחץ לא נכון בצמיגים עשוי להשפיע על המדידות).

מאחר וכיוון פרונט תקין הוא מרכיב בטיחותי ממדרגה ראשונה ברכב אנו מעוניינים לדאוג ללקוחותינו הנאבקים לשלם את אחזקת הרכב ומבצעים את הבדיקה בעלות נמוכה. שמירת בטיחות לקוחותינו בנסיעה והרצון להוזיל את עלויות אחזקת הרכב היכן שמתאפשר ועדיין לשמור על רמת אחזקה ובטיחות גבוה הם נר לרגלינו. מחיר כיוון פרונט בקבוצת יורו-שגב נמוך בהרבה מהחלופה בשוק והמטרה שלנו היא שכמה שיותר נהגים יבצעו אצלינו את בדיקת כיוון הפרונט ויסעו ברכב בטיחותי.

המלצות מגוגל על המכון לכיוון פרונט בכרמיאל

שרות אמין, אדיב ומהיר.
ריבה לוויט
לקוח
5/5
מכון מעולה מקצוענים מהיר ענייני ואנשים ברמה אחלה מקום
שמעון דהן
לקוח
5/5
מוסך מקצועי ואמין, מצאו אצלי תקלה מורכבת וסידרו אותה בזמן קצר, מומלץ בחום!
גדי דורון
לקוח
5/5
שרות מעולה,מקצועי ואדיב!! חזרתי לטיפול 10000 ממליצה מכל הלב תמשיכו כך
נופר עמר
לקוח
5/5